martes, 25 de enero de 2011

Roba d'embarassada econòmica


Si estàs embarassada i no saps on trobar roba bé de preu et diré 4 botiques on trobes cosetes modernes i baratetes:
- H&M. En els H&M tenen una secció "Mama" (li diuen així i a mi em va fermolta gràcia). He de dir, però que no a tots tenen aquesta secció. Jo normalment he anat al H&M que hi ha al Portal de l'Àngel. Important: si alà hi trobeu alguna cosa que us agrada, agafeu-la, no espereu a les rebaixes!! Jo vaig veure un abric i quan va començar el fred i hi vaig anar ja no quedaven ... i això que no eren ni rebaixes!!
- Zara. Igual que al H&M tenen una secció "Mama".
- Belly Outlet Premamá. Avda. Diagonal, 379 (entre Pau Claris i Passeig de Gracia). Aquesta botiga té coses molt interessants a un preu molt raonable. Aquí és on vaig trobar un abric super modern per 59€ (el que al H&M no vaig aconseguir comprar) que podré aprofitar l'any vinent i que molta gent em pregunta on l'he comprat. Us passo el link.

- La redoute . És una botiga per internet però es poden trobar samarretes modernetes i baratetes. Fins i tot un s'anima i acaba comprant cosetes per bebés.

També si podeu és interessant que us deixin roba ... penseu que aquesta roba només es fa servir 9 mesos i que moltes coses si us la poden deixar doncs aixó que us estalvieu, després vosaltres les deixeu a futures embarassades i visca la roda del reciclatge!!

Ah!! si sou manyosos podeu aprofitar uns texans i/o faldilles vells i feu-vos roba premamá, mireu aquesta web i veieu que fàcil és: http://twinsoutside.blogspot.com/search/label/Reciclando
Però sobretot disfruteu del vostre embaràs!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario