martes, 11 de enero de 2011

Cursos de preparació al part a Barcelona


Si sou de Barcelona i teniu Sanitas de mútua us comento a quins llocs podreu realitzar els cursos de preparació al part.
- Balmes 107 (Telf. 934523544). El curs consta de 5 classes (4 d'elles de gimàstica, a l'altre és de teoria i assisteix el pare). Els horaris són els dimarts i o al migdia a kes 17.00, 18.00 o 19.00
- Centre Marcela Mas, C/Avenir 39 (Telf. 932094948). El curs són 9 sessions (només en 1 assisteix el pare) i els horaris són de 18.00-19.00 o de 19.00-20.00 (crec recordar que es pot triar el dia de la setmana que ens vagi millor)
- Centre Cheqplan, C/Roger de Flor 133 (Telf. 932450130). Aquí són 10 sessions de 19.00-20.45 dimarts a la tarda (crec que en 3 eren on havia d'assistir el pare). Truques i et fan una entrevista explicant-te el curs. Jo la vaig fer i la veritat és que semblava molt complert. En el meu cas el problema era que si volia començar el curs era quan encara estava de poquet i si m'esperava estava de masses setmanes així que vaig preferir triar un altre, però comparant crec que era el més complert de tots.
- Centre Llevadones (http://www.llevadonas.es/) C/Independencia, 371 (Telf. 93 4507931). El curs dura 4 dies (sempre començen a principis de mes) i els horaris són un dia a la setmana (a triar) de 18.30-21.30 h. Fins les 20.00 només van les dones i es fa gimnàstica i a les 20.00 ve la parella i es parla sobre el part, la lactància, dubtes, etc. Jo estic realitzant-lo aquí, el punt fort és que el personal és encantador, el feble que m'agradaria que fessin més dies de classe, el trobo curtet ...
Ahh!! en els dos últims si ets de Sanitas no cal autorització del metge, el dia que començes et passen la tarjeta i llestos!!!
Dues opcions que m'agradaria comentar són:
- els cursos que fa la seguretat social (m'han dit que són fantàstics!!!)
- Pel part natural el centre Marenostrum (http://www.marenostrumcsf.com/) però aquest no entra per sanitas
Per acabar, quan es millor fer els cursos? doncs a mi em van comentar que cap a la setmana 30 (per això serà millor trucar al voltant la setmana 25 per assegurar-nos la plaça) ja que ja començem a tenir dolors però no estem suficientment grasses o de baixa!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario