viernes, 17 de febrero de 2012

A la nit ...


A la nit cada dia més aviat l'Arnau es desperta ... plora perquè vol estar al llit amb nosaltres. El que fa és totalment normal, ha estat cosa meva ... quan el Guillem marxava a la feina i es despertava jo el ficava al llit per donar-li pit i així dormir una mica més i clar ell no entenc quina hora és, ell es desperta i vol dormir amb els papes (a mi personalment també m'encanta que estigui al llit ;)
Molts dies el Guillem se'm va a un llit supletori així que per evitar que caigui posava coixins (el theraline al costat i al terra de petits) però ahir al Lidl vaig comprar una barrera i estic encantada!! El preu també fantàstic 17,99€. Ah!! poso una imatge amb unes quantes postures per practicar a la nit quan hi ha un nen a casa!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario