lunes, 21 de noviembre de 2011

Casa de les Carolines o Casa Vicens

Anavem un dia el Guillem, l'Arnau i jo passejant per Gràcia (com no? je je je) i uns turistes ens demanem per la Casa Vicens ... No teníem ni idea d'on era, però al mostrar-nos el mapa vam veure que era una casa (que al mapa sortia com bastant important) que efectivament estava a Gràcia (no és que els turistes s'haguessin equivocat).
Com que per carrers no ens quadrava quina casa podia ser i morts de curiositats el Guillem ho va buscar a Internet (no hi ha res com les noves tecnologues) i tatachán sabeu quina casa és? La casa de les Carolines!!! Nosaltres de sempre hem conegut aquesta casa tan maca amb el nom del carrer on està i com al mapa la situaven malament ni cam caure que podia ser aquesta.
Els turistes van marxar super contents i nosaltres a casa van veure que és una casa feta per Gaudí (no teníem ni idea) entre 1878 i 1880, va ser un dels primers encàrrecs importants de l'artista.
Fa uns dies, anava passejant amb l'Arnau i veig dos turistes que li estaven demanant una cosa a un home, sento com els hi diu que no sap on està i inmediatament s'adrecen a mi (això de portar un cotxet fa que la gent et pregunti més pel carrer ... en serio que no paro de donar informació). Quan vaig veure que demanaven per la casa Vicens, no només els hi vaig acompanyar (m'agafava de pas) sino que els hi vaig fotre un bon rotllo sobre la casa ... pobrets!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario