lunes, 31 de octubre de 2011

Avui m'he fet donant de llet materna

Doncs sí, he anat a donar sang (al haver tingut cesàrea m'he hagut d'esperar 6 mesos per podar donar sang) i com m'he portat amb mi a l'Arnau la noia que et fa el qüestionari m'ha preguntat si li donava pit. D'entrada he pensat que m'ho preguntava perquè donant pit era millor no donar sang (que ilusa que sóc!!!) i que va! era per informar-me del nou banc de recollida de llet materna.
La veritat és que ho tenen super bé montat, m'han donat un tirallets (això sí manual, una pena perquè l'automatic tira molt més, i el meu automàtic comença a fer fallida, jo pensava que el manual funcionaria igual i que va!!), una bossa plena de biberons per omplir i quan ja tingui uns quants (o la nevera plena i pensi que ja no em caben més) llavors he de trucar a un telèfon i me la venen a buscar. Més fàcil impossible!!
Per si algú s'anima us facilito l'enllaç amb la informació: http://www.bancsang.net/es/donants/que-es-lletmaterna.html o si us voleu apropar l'adreça és: Edifici Dr. Frederic Duran i Jordà, Passeig Taulat 106-116, telf. 935573500 (mamabancdelletmaterna@bstcat.net)
Em fa realment feliç poder ajudar a bebés que han nascut amb poc pes!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario