jueves, 18 de agosto de 2011

La Millor orxata de Barcelona

Ja fa temps que anem provant l'orxata de diferents llocs, però com a la Orxateria Verdú (jo sempre hi vaig a la del carrer Bruc 126) enlloc l'hem tastat!!! Tant ens agrada que ara que estic d'excedència i no puc anar tant sovint (em queda al costat de la feina) si estic al centre em desplaço per comprar una ampolleta.
L'home sempre et recomana (com ha de ser quan es tracta de bona orxata) que no triguis a ficar-la a la nevera, resumint que no t'enreris pel camí i que un cop a casa com a màxim la tinguis dos dies en beure-la, sino es fa malbé (cosa que no passa mai ... sempre ens l'acabem abans!!) I ara amb el vostre permís vaig a prendre'm un gotet ... que just avui hi he anat ... mmmmmmmmmmmmmm!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario